038 - 455 51 90
eService
Officefood
Nieuwsbrief

Document management software

Werk efficiënter met elkaar

Altijd en overal toegang tot de documenten die je nodig hebt. Waar je ook werkt. Dat is het voordeel van document management software. Met een document management system van Ricoh vind je documenten snel terug en werk je efficiënter samen met collega’s en relaties. Want je kunt eenvoudig documenten bewerken en delen. Verbeter je workflow en bespaar kosten.

Zo werkt document management software

Een document management system heeft een centrale opslagplaats voor al je digitale documenten. Zo weet je precies waar je informatie te vinden is. Met gedegen document management software bespaar je tijd. En je houdt overzicht: je hoeft niet langer te zoeken naar de informatie die je nodig hebt.

Met onze handige tools versterk je dit effect. Verwerk bijvoorbeeld razendsnel je informatie met slimme formulierherkenning. Werk je nu nog met papieren documenten? Met onze document management software maak je ook van deze informatie doorzoekbare en aanpasbare pdf-bestanden. Lees meer over onze oplossingen.

Document management software: speciaal voor jouw onderneming

De document management software van Ricoh biedt volop mogelijkheden om de inrichting af te stemmen op jouw workflow. Wil je vooral prettiger samenwerken? Kies dan voor Document Manager NX, waarmee je moeiteloos documenten digitaliseert en archiveert, bewerkt en deelt. Met versiebeheer heb je altijd inzicht in de laatste aanpassingen.

Voordelen van een document management system

Met onze document management software breng je orde aan in je digitale documenten. Hierdoor:

  • Werk je efficiënter en eenvoudiger samen.
  • Bespaar je kosten.
  • Creëer je meer gebruiksgemak voor je medewerkers en jezelf.

Ricoh document management is de perfecte eerste stap voor het maken van een automatiseringsslag binnen jouw organisatie. De experts ons Ricoh Document Center helpen je hier graag bij.

Document management software van je Ricoh-specialist

Ons Ricoh Document Center levert al jaren innovatieve kantooroplossingen: van multifunctionele printers tot document management software. Bij ons kan je rekenen op de flexibiliteit en betrokkenheid van een regionale ondernemer en op de expertise van internationaal marktleider Ricoh.
Zo gaan we samen voor optimaal document management dat perfect aansluit op de workflow en behoeften van jouw onderneming.

Meer weten?

Benieuwd naar de voordelen van document management software voor jouw organisatie? Neem dan contact op voor persoonlijk advies en een oplossing op maat.

Neem contact op

Ricoh GlobalScan NX Server

GlobalScan NX maakt het eenvoudiger en efficiënter dan ooit om papieren documenten te integreren in een digitale workflow, met eenvoudige keuzeknoppen om de scan naar de gewenste locatie te sturen.

Lees meer

Ricoh GlobalScan NX Serverless

GlobalScan NX maakt het eenvoudiger en efficiënter dan ooit om papieren documenten te integreren in een digitale workflow, met eenvoudige keuzeknoppen om de scan naar de gewenste locatie te sturen.

Lees meer

Ricoh Print & Share

Print&Share is een kostenbesparende oplossing die personalisaties automatiseert, de volledige functionaliteit van uw printer benut, documentdistributie vereenvoudigt via e-mail, hardcopy, fax of digitale documenten.

Lees meer

Streamline NX Scan & Capture

Met Streamline NX Scan & Capture software kunt u informatie eenvoudig elektronisch verplaatsen. Gebruik het voor geavanceerde scanmogelijkheden, flexibele routing en bewerkbare tekst in meerdere formaten.

Lees meer

Ricoh Smart Integration

Maak van uw multifunctionele printer een krachtige tool op het gebied van documentworkflow met Ricoh Smart Integration-workflowoplossingen. Bespaar tijd, verbeter productiviteit en automatiseer repetitieve document workflow taken.

Lees meer

DocuWare

DocuWare levert on-premise en cloudsoftware voor documentmanagement en workflow automatisering aan meer dan 12.000 klanten in meer dan 90 landen via een netwerk van 600 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland en de Verenigde Staten.

Lees meer

Kofax AutoStore

Met Kofax® AutoStore® documentsoftware kunt u de manier waarop u papieren en elektronische documenten beheert automatiseren om handmatige stappen en administratieve fouten te verminderen.

Lees meer

Kofax Business Connect

Met Kofax Business Connect zijn digitale formulieren eenvoudig te creëren, aangepast aan uw specifieke werkproces. Digitale handtekeningen zijn eenvoudig vast te leggen en te verzenden.

Lees meer